• وبلاگ : ستاره اميد
  • يادداشت : روشنگري
  • نظرات : 1 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + خواننده 
    حتما همينطوره، آقاي هاشمي سناريو نويس اين جريان در داخل بود، همون کسي که از اول انقلاب جريان سازشکاري رو وارد بدنه ي انقلاب کرد. اما امروز در حرکت عظيم از "مصلحت" به سمت "واقعيت" که به واسطه ي زنده و برجسته شدن آرمان ها و گفتمان انقلاب توسط دکتر احمدي نژاد متجلي شده است، خود را جامانده و بازمانده مي بيند. وقتي کسي در چند ماه اخير کليد واژه ي "انتخابات آزاد" را نزديک به 78 مرتبه تکرار مي کند، و سايت او بر طبل آن مي کوبد، حتما مصداق هشدار رهبري عزيز خود اوست.
    با تشکر از شما
    ياعلي
    پاسخ

    احسنت. خيلي خيلي ممنون.
    + خواننده 
    هى نگويند انتخابات بايد آزاد باشد. خب، معلوم است كه انتخابات بايد آزاد باشد... رهبرمعظم انقلاب
    دوستان شما را به هر کسي که قبول داريد، کمي دقت کنيد. کمي از تحليل هاي سطحي فاصله بگيريد، کمي به تحليل هايتان عمق ببخشيد و اگر احيانا تحليلي از اوضاع نداريد صاحب تحليل شويد. در شرايطي که چشم دنيا به ماست و همه تحولات ما را زير نظر دارند انصافا زشت است که جوان انقلابي ما تا اين حد در تحليل اوضاع ضعيف و در تشخيص مصاديق جوزده و متاثر از سيطره ي رسانه اي گسترده ي اين و آن باشد، که با کنار هم قرار گرفتن عکس آقاي احمدي نژاد و هاشمي و احيانا يک تيتر غلط انداز، به اين نتيجه برسد که منظور رهبري، آقايان احمدي نژاد و هاشمي بوده و هر دو در صدد فتنه هستند.
    اگر فقط کمي با دقت به جمله ي حضرت آقا دقت کنيد کاملا متوجه منظور رهبري عزيز خواهيد شد.«هي مي گويند...» يعني تکرار و تداوم به نحوي که به صورت اسم رمز يا شعار در بيايد. اما اينکه دکتر احمدي نژاد از جايگاه رياست جمهوري اسلامي ايران در يک تريبون اعلام مي کند که «اصل بر راي مردم است. انتخابات آزاد، حق مردم است، هم اصالت دارد، هم ضرورت دارد و هم اهميت دارد»، چه دخل و ربطي به هشدار مدبرانه ي رهبر عزيزمان دارد؟ اين همان کلام هميشگي نظام و رهبري و روش نظام اسلامي بوده است. و مقصود اصلي دکتر احمدي نژاد از اين کلام هشدار نسبت به طرح خطرناک اصلاح انتخابات بود که حقيقتا مانع تحقق انتخابات آزاد مي شد. اما تبديل کردن اين حرف صحيح به شعار و اسم آشوب براي اهداف پليد است که هدف دشمن خارجي و عوامل داخلي آن و مصداق کلام وحي است که : «يحرفون الکلم عن مواضعه»...
    آخرين نمونه از سياه نمايي جريان رسانه اي مدعي اصولگرايي:
    خبرگزاري فارس:
    آنها که بر طبل «انتخابات آزاد» کوبيدند:
    از «تک‌نوازي» احمدي‌نژاد تا «هم‌نوازي» رفسنجاني
    با تشکر از جناب خدمتي نژاد



    پاسخ

    سلامممنون از نظر كامل و خوبي كه دادي. كاش خودت رو معرفي ميكردي رفيقالبته فكرميكنم شما هم با بنده هم نظر باشيد كه آقاي هاشمي از مدت ها قبل و بصورت برنامه ريزي شده بر طبل انتخابات آزاد كوبيده اند. پس به عقيده من ايشون يكي از مخاطبين جدي هشدار رهبري هستند.